HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Nodowiec i want to join Lost

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Nodowiec




PostSubject: Nodowiec i want to join Lost   Fri Nov 19, 2010 1:32 pm

Hi !

1. Yes i do
2. Nodowiec, i had nick Ramzes.
3. Poland
4. 16
5. Never, i play fair.
6. -
7. nQe - Nod Quake Elite
8. 3 years with a lot of break
9. I want to join lost becouse I know that it's good club ;) I know some people from Lost and they are ok
10. nodowiec
11. Screenshots:
There are in ts'a subject... because i'm Ramzes.

I'm waiting for answer.

Bye !
:)
Back to top Go down
View user profile
ts




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Fri Nov 19, 2010 2:24 pm

i think that they would like u to add screenshots from my topic here :D so better do this
Back to top Go down
View user profile
Lost*Wife
Admin
avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Fri Nov 19, 2010 5:21 pm

Yeh post your screenshots here as this is your topic. Good luck :D
Back to top Go down
View user profile
yuva

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Fri Nov 19, 2010 8:56 pm

Good Luck :D


Last edited by yuvaraj on Sat Nov 20, 2010 12:51 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Fri Nov 19, 2010 11:58 pm

ts wrote:
i think that they would like u to add screenshots from my topic here :D so better do this

wtf, you're acting like a recruiter but you just became a member O.O
Back to top Go down
View user profile
ParaPeet
Admin



PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 2:05 am

I like it. Less posting work for us :)

Welcome to the forum and good luck in joining.
Back to top Go down
View user profile
ts




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 2:12 am

NO DATA wrote:
ts wrote:
i think that they would like u to add screenshots from my topic here :D so better do this

wtf, you're acting like a recruiter but you just became a member O.O

Sry No DATA he is my close friend and i only gave him advice:D i could say him it on xfire but he wasn't on xf. and i didn't know that only recruiter can write here.. sorry for fault
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 2:27 am

lmao i never said that you HAVE to be a recruiter to say it, i was just surprised cuz you JUST became a member O.O
Back to top Go down
View user profile
ParaPeet
Admin



PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 3:56 am

Lol. You can write whatever you want. Advice is always appreciated. :)
Back to top Go down
View user profile
Wasted

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 5:48 am

yeh lmao. stop being sucha bitch data. gL man. and ewwwwwwwwww!! another nQe! :)
Back to top Go down
View user profile
Dr@Gon!Z

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sat Nov 20, 2010 6:00 am

Wasted wrote:
yeh lmao. stop being sucha bitch data. gL man. and ewwwwwwwwww!! another nQe! :)

LMFAO! lol!
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 21, 2010 12:03 am

Wasted wrote:
yeh lmao. stop being sucha bitch data. gL man. and ewwwwwwwwww!! another nQe! :)

i prefer the term troll :P
Back to top Go down
View user profile
Wasted

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 21, 2010 7:59 am

you would because you think it sounds 'cool' i presume. Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Dr@Gon!Z

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 21, 2010 11:14 am

Wasted wrote:
you would because you think it sounds 'cool' i presume. Rolling Eyes

LMFAO again! :P funnyy lol!
Back to top Go down
View user profile
Lost*EDi




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 21, 2010 2:00 pm

There is no others nQe anymore :P its n. nowadays, + ur not 16, ur 14, just like ts and chomer
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 21, 2010 11:04 pm

Wasted wrote:
you would because you think it sounds 'cool' i presume. Rolling Eyes

no, i prefer that one cuz to me it sounds more like someone who jokes around like the class clown
Back to top Go down
View user profile
ts




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Tue Nov 23, 2010 11:34 am

guys
nodowiec asked me to add his screenshots becouse his computer broke down. he will come back in few days

his screenshots:








Back to top Go down
View user profile
Lost*Wife
Admin
avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Tue Nov 23, 2010 12:39 pm

sometimes it feels like u are the 1 applyin xD
Back to top Go down
View user profile
ParaPeet
Admin



PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Tue Nov 23, 2010 4:22 pm

Maybe he was jealous on triv and wants to join twice too :P
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Tue Nov 23, 2010 7:22 pm

can i join twice? :D oh wait...i already tried that...
Back to top Go down
View user profile
Nodowiec




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 28, 2010 3:05 pm





This is my ss from today..
Back to top Go down
View user profile
ParaPeet
Admin



PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 28, 2010 3:58 pm

Well I dunno what is all going on and stupid turtle and stupid wife seem to have vanished so I am just gonna make people Found. :D

Here is your tag:

>Found*Nodowiec/<

Create colors to whatever you like, its all good. Stay active on the forum and in scrims and welcome to the club. :)
Back to top Go down
View user profile
snowjiggles

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Sun Nov 28, 2010 5:55 pm

welcome...just gonna add something to para's post...they still want screenies but they don't want public matches or anything...they want some with other lost members...HF!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Wasted

avatar


PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Mon Nov 29, 2010 4:29 am

lol.
Back to top Go down
View user profile
ts




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   Mon Nov 29, 2010 8:20 am

gl :)
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Nodowiec i want to join Lost   

Back to top Go down
 
Nodowiec i want to join Lost
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Lost Club :: Join Us-
Jump to: